15 лютого відбувся тренінг «Спілкування, як засіб співпраці бібліотекаря і користувача» .
Головною метою, якого було: познайомити учасників, визначити правила роботи тренінгової групи, навчити прийомам ефективного спілкування через ігрові методи навчання й техніку активного слухання. Формування в учасників вміння спілкуватися, конструктивно виражати свої думки й почуття, підтримувати з користувачами добрі стосунки, розв’язувати конфлікти й допомагати іншим.
В ході заняття в учасників була можливість з’ясувати, що таке спілкування, від чого воно залежить, що потрібно робити для того, аби спілкування було успішним, результативним і приємним.
Учасники тренінгу активно брали участь у вправах «Розбери своє ім’я», «Куля мрій», «Улюблене заняття», «Бінго», гра – руханка «Вітер дує», розповідь «Про рай і пекло».
Отже, порозумітися, знайти шляхи вирішення проблем, користувачі можуть з бібліотекарем – спілкуючись. |